Monday, May 28, 2007

Jag klarar bara inte av det utan att himla med ögonen

Har gett mig på ett projekt att läsa en trilogi av Nora Roberts. Är inne på tredje boken nu och hade gett upp efter den första om det inte vore för att jag vill veta vad som händer med den där älvfursten, bistoryn i alla böcker. Om det inte vore för det...resten är så förutsägbart och banalt att jag bara suckar och himlar med ögonen. Dessutom har dom sex hela tiden och det är alltid perfekt och underbart och himmelskt. Hallå. Calling earth. Det är tur att jag aldrig gett mig på att läsa en Harlequin-roman, skulle nog dö efter första sidan...

2 Comments:

Blogger maria said...

Och sen kanske du kan ta Sagan om isfolket som nästa projekt? ;-)
Då har du ytterligare ca femtio böcker med himlastormande känslor och udda figurer, kanske t.o.m. en och annan älvfurste, att se fram emot... Sommaren är räddad!

9:11 AM  
Blogger Fairy G said...

Du den läste jag faktiskt i gymnasiet och det var ändå bra ;) Inte högklassigt språk men det var spännande och inte förutsägbart!

8:26 PM  

Post a Comment

<< Home